  • Data: 2006-03-15 20:50:53
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dv8si9$t1l$1@inews.gazeta.pl...

    > a mzoesz wskazac taka sytuacje? (link do art wiarygodnego)

    Masz az taka slaba pamiec? A sytuacja, w ktorej facet strzelal do zlodziei
    ktorzy wychodzili od sasiada z willi w nocy perzez okno? A inna w ktorej
    trzech oprychow napadlo goscia i on jednemu z nich przecial tentnice jego
    (bandyty) wlasnym nozem tak, ze ten sie wykrwawil? A inna sytuacja, gdzie
    trzech oprychow napadlo na faceta ale nie wiedzieli, ze on ma czarny pas
    karate (zaden nie zginal, ale wszyscy mieli polamane nogi, rece i zebra) i
    wiele innych podobnych. Tylko nie kaz mi szukac konkretow bo ani nie wiem
    gdzie, ani mi sie nie chce. Ale to byly sprawy obecne dlugo w mediach i
    myslalem, ze wszyscy o nich wiedza.