  • Data: 2006-03-15 19:02:33
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor napisał:

    > Jak to jak? Kara sie ich umarzaniem spraw :)

    Szukasz dziury w całym. Sąd karny nie mógł nie umorzyć, skoro człowiek
    nie może odpowiadać na zasadach kk. Ale zauważ co za wydział wysłał do
    Ciebie pismo. Oni mogą karać nieletnich. Sprawa została im przekazana, i
    to bez zmuszania Cię do ustalania w jakim wieku jest dany sprawca i
    gdzie może odpowiadać.

    Teraz tylko pytanie (ale już do sądu, nie do mnie) czy po takiej akcji
    sąd dla nieletnich już sam poprowadzi sprawę, czy trzeba jakoś od nowa
    wnosić o oskarżenie/ukaranie.