  • Data: 2021-01-24 16:29:53
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2021 o 14:12, Kviat pisze:
    > Pomyśl przez sekundę logicznie. Spróbuj chociaż.
    > Podam ci przykład, może załapiesz analogię.
    >
    > https://oko.press/skandaliczna-decyzja-izby-dyscypli
    narnej-zawiesila-sedziego-tuleye-i-pozwolila-postawi
    c-mu-zarzuty-karne/

    > "Nielegalna Izba Dyscyplinarna uchyliła immunitet sędziemu Igorowi
    > Tulei, co pozwoli Prokuraturze Krajowej postawić mu absurdalne zarzuty
    > karne za wpuszczenie dziennikarzy na ogłoszenie ważnego dla obywateli
    > orzeczenia."
    >
    > I teraz tak... zgodnie z tym co piszesz, powinno się najpierw urzędowo
    > uchylić decyzję Izby Dyscyplinarnej żeby stwierdzić, że jednak zarzutów
    > nie ma.

    Z czego Ty to wnioskujesz? Po raz kolejny wymyślasz sobie problem, z
    którym będziesz walczył. Naturalnym skutkiem stwierdzenia, że Izba
    Dyscyplinarna jest "nielegalna" powinno być ukaranie winnych temu
    zaniedbaniu. Ale to absolutnie nie ma żadnego związku z winą, bądź nie
    sędziego. On zarówno może być winien, jak i niewinien, niezależnie od
    legalności Izby Dyscyplinarnej.

    --
    Robert Tomasik