  • Data: 2021-01-24 17:31:57
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    narnej-zawiesila-sedziego-tuleye-i-pozwolila-postawi
    c-mu-zarzuty-karne/

    > Z czego Ty to wnioskujesz? Po raz kolejny wymyślasz sobie problem, z
    > którym będziesz walczył.

    Po raz kolejny pokazujesz, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

    > Naturalnym skutkiem stwierdzenia, że Izba
    > Dyscyplinarna jest "nielegalna" powinno być ukaranie winnych temu
    > zaniedbaniu.

    I co policja robi w tej sprawie?

    > Ale to absolutnie nie ma żadnego związku z winą, bądź nie
    > sędziego. On zarówno może być winien, jak i niewinien, niezależnie od
    > legalności Izby Dyscyplinarnej.

    "żeby stwierdzić, że jednak zarzutów nie ma."
    Z czego ty tu wnioskujesz, że napisałem coś o winie?

    A nie... czekaj... przecież można bezkarnie wymyślać nieprawdziwe powody
    przeszukań, bo nie wiadomo co można znaleźć, albo stawiać obywatelom
    wymyślone zarzuty, które przecież w każdej chwili można zmienić, więc
    nie ma sprawy i niepotrzebnie tracimy czas na dyskusję o patologii w
    policji, w rządzie i wymiarze sprawiedliwości.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr