  • Data: 2021-01-24 22:26:22
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, ale sądzę, że nic.

    Też tak sądzę.

    > Czemu Twoim zdaniem miałaby cokolwiek
    > robić?

    Bo od tego jest i za to obywatele płacą pensje policjantom.
    Policja chyba powinna ścigać działalność niezgodną z prawem? Czy jednak nie?

    > Na świecie jest masa niegodziwości. Nie da się tego naprawić.

    Przy takim podejściu, to faktycznie wydawanie podatków na policję to
    niepotrzebny koszt.

    > można polepszyć. niech każdy robi, to co może po prostu.

    Problem w tym, że często policja może, ale nie robi.
    Albo robi to, czego nie powinna robić.
    Oczywiście nigdzie na świecie nie jest idealnie, ale w niektórych
    krajach proporcje są odwrócone i to bardzo.
    Od kilku lat masz okazję obserwowania odwracania prawidłowych proporcji
    we własnym kraju i nawet specjalnie cię to nie martwi, a wręcz
    przeciwnie uważasz, że to normalne i tak powinno być.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr