  • Data: 2021-01-25 00:58:24
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Podobinie jak z kulsonami. Z twojego punktu widzenia osoba o nikłym
    > kręgosłupie moralnym nie powinna być policjantem. Z punktu widzenia
    > władzy nadaje się doskonale na kulsona. Więc ten tego... Ba nawet
    > osobnik o wzorcowo gibkim kręgosłupie jest wicepremierem. A potem
    > okazało się że i tak za sztywny;)

    No tak. Cały czas powtarzam, że to nie ten kulson jest problemem :)

    > Przede wszystkim nie usprawiedliwiać. A potem jak się uda to fajnie by
    > było pociągnąć do odpowiedzialności. Ale to jak już będzie prokuratura a
    > nie zerokratura. Pamiętasz jak wkurwiony był bruzio jak aspieranta
    > sawerę publicznie pochwalono za wierną służbę władzy. A wiesz dlaczego -
    > bo wtedy kulsony zrozumiały, że na razie są bezkarne, ale w przyszłosci
    > to już cholera wie. Oni dobrze wiedzą, że to co odpierdalają to się
    > mieści w granicach prawa, ale tylko tego z nazwy partii rządzącej.
    > Dlatego jest wśród nich niechęć do noszenia imienników (nie mówię
> [...]

    Nie usprawiedliwiam. Wykazuję zrozumienie sytuacji. Dodatkowo patrząc z
    boku, trudno mi się wk..ć na młotek gdy jasne jest, że sam z siebie się
    nie wziął i był uderzył.

    > A mnie się wydaje, że ci "sławniejsi" powinni jednak być zainteresowani
    > kolejną kadencją pisu. Dlatego tak się swojej tożsamosci wstydzą, żeby
    > jednak kulsonimi celebrytami nie zostać.

    Pewnie tak. Z tym, że ci sławniejsi to może długofalowo pretendują do
    jakiś spółek skarbu państwa.

    > O widzisz. W związku z tym dochodzę do wniosku, że zamiast wymyślać
    > głupoty o zawiadomieniach ziobrokratuty najskuteczniejszą metodą po
    > prostu doprowadzenie do podjęcia czynności przez funkcjonariusza gdzie
    > powinien się przedstawić. I nagranie zachować.

    I co potem? Jaki jest okres przedawnienia takich przestępstw/wykroczeń?

    --
    Marcin