  • Data: 2021-01-20 20:31:57
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Rcja oczywiście. Tylko z kolei, jakm mi taki się wciska pomiędzy
    > błotnik, a krawężnik, jak stoję na czerwonym, to przy zmianie
    > światła robi się niebezpiecznie. Mogę go nie zauważyć. i ruszając
    > przycisnąć do krawężnika. Przeciśnie się taki oszołom na czoło
    > stojących pojazdów i potem będzie dumnie jechał przed tymi
    > pojazdami, które nie mają go jak w obrębie skrzyżowania wyprzedzić
    > bezpiecznie.

    Tyle teoria.
    Jako praktyk ktory wyjechał na rowerze swoje kilkadziesiat tysiecy km
    musze powiedziec ze to bzdury.
    Nie przypominam sobie zadnej niebezpiecznej sytuacji kiedy to ja
    wymijałem stojace samochody. Raz jakies lusterko zahaczyłem...
    Za to sytuacji w ktorych jakis nieogar mijał mnie na gazete pamietam
    setki i czasami to były naprawde nieprzyjemne sytuacje.
    Takze ten tego... jak juz mowiłem - trzeba przykładac odpowiednia miare
    a nie skupiac sie na bzdurach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???