  • Data: 2021-01-21 03:49:46
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ależ nikt nie robi z niego demiurga zdeptania wolności i demokracji w
    > polsce. Jest po prostu trybikiem, który ze względu na strach przed
    > konsekwencjami przypierdala się do tych, co mają więcej odwagi.

    Tak, z poprawką, że być może nie więcej odwagi, a mniej ryzykują.
    Przynajmniej na razie.

    > Narzędziem - jedni się wstydzą innym się podoba jeszcze inni maja to w
    > dupie, ale to właśnie oni ten rozkład fizycznie czynią. Skutkiem jego
    > działań jest postępujące niszczenie naczelnych wartości konstytucyjnych
    > i to, że nie jesteśmy już państwem prawa.

    To nie są skutki jego działąń. To są skutki decyzji jego przełozonych.
    Wyżej lub politycznych.

    > No i co z tego? Mam go chwalić? Współczuć? Do policjanta jako pana dajmy
    > waldemara mogę nic nie mieć i być może nawet bym z nim 0,7 zdrobił i
    > pogadał jak człowiek z człowiekiem. Ale na ulicy spotykam nie waldka, a
    > aspiranta waldemara, który się do mnie przypierdala, bo boi się że jak
    > nie to przypierdolą się do niego przełożeni. Do niego szacunku już nie
    > mam. Policjanci ustawili się na pozycji wrogiej społeczeństwu w imie
    > własnych korzyści więc czego oczekują? Dość dobrze tą sytuację opisuje
> [...]
    CMWPnYoYeM1S8DtT1dLcyf.jpg

    No różnica jest taka, że Ty jakby wierzysz w bezwarunkową moralną moc
    sprawczą stójkowego, a ja jestem realistą i staram się zrozumieć co nim
    kieruje w tym okoliczności. Nie znaczy, że to pochwalam, ale wiem, że
    pewnie 70% społeczeństwa zachowałoby się na jego miejscu podobnie.
    Generalnie sprowadza się to więc jednak do robienia z takich stójkowych
    uj wie jakiego zła, a on nie jest w niczym inny niż znakomita wiśzkość
    ludzi, których spotyka się na codzień, w tym pana Waldka.

    > Przyznałbym ci może i sporo racji, gdyby nie to, że jest kilku
    > policjantów, którzy udzielają się w sieci. Wszyscy mi znani (trzech)
    > okazali się dzbanami prezentujący poglądy roberta. Policja jest dobra -
    > ludzie są źli. A wiesz - ich już przełożeni nie zmuszali do pisania tych
    > bzdetów po internetach. Oni to robią z własnej woli. Ba - muszą raczej w
    > to wierzyć, bo robią to kosztem popularności, którą wcześniej mieli -
    > nim policja postanowiła zrobic manewr tupolewa ze swoim zaufaniem
    > społecznym.

    Mam wrażenie, że jakby z nimi siąść i obalić te 0,7l to zobaczyłbyś
    trochę innych ludzi. Bardziej patrzę, jak się zachowują w innych
    sytuacjach. Jak się jest kulsonem to się jest wszędzie, a nie tylko w
    pracy, nie?

    --
    Marcin