  • Data: 2021-01-21 08:15:22
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie prowadzi. Winni są ci co tworzą, bądź utrzymują ten system w takim
    > właśnie stanie.

    Prowadzi do absurdu, ponieważ (skoro jesteśmy na grupie prawniczej),
    zgodnie z art 58 1.Policjant jest obowiązany dochować obowiązków
    wynikających z roty złożonego ślubowania.

    natomiast w ślubowanie mamy w art 27, a tam mamy:

    [...]chronić ustanowiony Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej porządek
    prawny, strzec bezpieczeństwa Państwa i jego obywateli, nawet z
    narażeniem życia[...]

    więc na co się umawiał wstępując do tej formacji?

    > Nie mówimy o pałowaniu a o tym misiu od terorystów, co bałwanka gonił
    > gdyż bałwanek mógł był wybucnąć kalając krzyż smoleński.

    Policjant ma chronić obywateli, a nie pomnika!

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl