    From: PD <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Date: Wed, 26 Jun 2024 10:48:44 +0200

    > A współczesna młodzież to zna ich kilka? :)
    >
    > Mozna MZ spokojnie przyjąć, że ilość wiedzy jest obecnie podobna lub
    > nieco większa, a ponieważ jest wieksze zróżnicowanie wszystkiego to i
    > głębia (specjalizacja) tej wiedzy jest dość słaba. Obecna młodzież ma do
    > obczajenia pierdylion urządzeń i aplikacji i serwisów. Nie spodziewam
    > się, żeby miała choć blade pojęcie jak się takie aplikacje pisze. Co
    > więcej, znakomita wiekszość współczesnych "informatyków" nie ma
    > zielonego pojęcia jak poprawnie napisac aplikację, stąd taka
> [...]

    No to trochę tak, jak kiedysiejszy rolnik. Poza stricte rolnikiem musiał
    być kowalem, ślusarzem, cieślą, mechanikiem, stolarzem, pogodynką itd.
    Jak spojrzysz jego okiem na współczesnego rolnika to powiesz - synek, ty
    zielonego pojęcia o robocie nie masz. I to jest racja, ale w
    dzisiejszych warunkach nie trzeba tego pojęcia mieć. Wystarczy duży
    areał, maszyny, dostęp do serwisu i smykałka, żeby to się finansowo
    spinało. Oczywiście ten kiedysiejszy rolnik uważa, że świat zszedł na
    psy, a współczesny z niego się śmieje. Postęp wytworzył takie warunki.
    Tylko, że warunki mają to do siebie, że czasem się zmieniają. Jak jebnie
    kilka atomówek, w cenie będzie "zrób to sam" a nie "kup rozwiązanie".

    PD