  • Data: 2024-06-26 12:32:29
    Temat: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 11:58, J.F pisze:
    > Harcerzem byłeś?

    Nie. Skończyłem na zuchach.

    > W NS widać się łazi po górach, we Wrocławiu czy Warszawie to się
    > raczej można zgubić w mieście ?

    U mnie na zasięg 2 dniowego marszu masz w zasadzie wszystko.

    > No ale poza szlakiem, i sie nie zgubiliscie nigdy?
    > Ktoś was dobrze nauczył ?

    W górach ciężko się zgubić, o ile masz takie ogóle rozeznanie. Bo, ze
    się gdzieś pomylisz na szlaku, to jest częste.

    > Czy góry u nas małe, i człowiek się szybko znajdzie ? ?

    Dokładnie.

    > Były dowody tymczasowe, dla młodszych.
    > No i legitymacje uczniowskie były, chyba wystarczyły do zameldowania.
    > W koncu były też "schroniska młodzieżowe".

    Jakie schronisko młodzieżowe w górach?

    > IMO - namioty były i w PRL, w tym także mniejsze.
    > Ciagle jednak dośc spore i trochę cięzkie.

    Przede wszystkim drogie. Na tyle drogie, że jak z rodzicami jeździliśmy
    pod namiot, to się namiot wypożyczało.

    > A dziś zakaz biwakowania w Tatrach.

    W Tatrach masz Park Narodowy. Zresztą tatry są średnio fajne do
    chodzenia. masa ludzi. Masa zakazów. Chyba, ze od strony słowackiej.

    --
    (~) Robert Tomasik