  • Data: 2024-06-26 09:33:10
    Temat: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A w ilu językach programowałeś? Po prostu były inne okoliczności.

    A współczesna młodzież to zna ich kilka? :)

    Mozna MZ spokojnie przyjąć, że ilość wiedzy jest obecnie podobna lub
    nieco większa, a ponieważ jest wieksze zróżnicowanie wszystkiego to i
    głębia (specjalizacja) tej wiedzy jest dość słaba. Obecna młodzież ma do
    obczajenia pierdylion urządzeń i aplikacji i serwisów. Nie spodziewam
    się, żeby miała choć blade pojęcie jak się takie aplikacje pisze. Co
    więcej, znakomita wiekszość współczesnych "informatyków" nie ma
    zielonego pojęcia jak poprawnie napisac aplikację, stąd taka
    przytłaczająca bylejakoś tych aplikacji. Biora jakiś zarobaczony,
    wszystkożerny "framework" i na niż rzeźbia te koszmarki bez cienia
    pomyślunku o chocby takiej ergonomii. Bo ludzie łykną każde gówno co już
    dużo wczesniej przed pisem udowodnił na niespotykaną skalę niejaki Bill
    Gates.

    I tak jest praktycznie ze wszystkim. Typowy serwisant pralki czy
    telewizora ma równie blade pojęcię jak naprawić jakiś moduł na poziomie
    elementów dyskretnych. Mój dawny mechanik (skądinąd porządny gość) nawet
    by się nie zabrał za "naprawę" zapieczonego tłoka w hamulcu.

    --
    Marcin