  • Data: 2019-03-02 11:59:44
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie z pojedynczych plików zapisanych na dysków. Wiem do czego
    > pijesz, ale ten sprzetowy encoder co jest w kamerze to on przecież leci
    > w trybie 1x na strumieniu, a tu musi pierdylion plików otworzyć,
    > odczytać, zamknąć. Nie wiem jaki ma zapas mocy, ale jakoś nie sądze aby
    > duzo więcej niż ten 1x w ww. trybie, co oznaczałoby godziny czekania.

    Widocznie się nie zrozumieliśmy. W kamerce jest kodek sprzętowy i to on
    odpowiada za kompresję - żadnej magii tu nie ma.

    Co do dużych (tych naprawdę dużych) systemów CCTV, to jest podobnie -
    wszystko dzieje się w kamerze, łącznie z analityką obrazu. DVR w
    zasadzie zajmuje się tylko zapisywaniem strumieni skompresowanych już
    przez kamery. Tak naprawdę to oprogramowanie na linuxie zazwyczaj -
    zresztą tak duży profesjonalny system, wygląda - dwa komputery serwerowe
    w szafie (główny i zapas), do tego macierz dyskowa i oddzielnie stacje
    robocze.

    Shrek