  • Data: 2019-03-02 14:03:25
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale takich system ów jest zdecydowanie więcej w praktyce.

    Dlatego produkuje się do nich proste kamery - bez analityki obrazu,
    wysyłania wielu stumieni na raz, zdalnej konfuguracji itp.

    > Które jeszcze na prowincji nie są zbyt częste zresztą.

    Bez jak - każdy nowy system od jakiejś dekady to IP.

    > Wiele firm ma
    > rejestratory kupione kilkanaście lat temu i to działa.

    W sumie bez znaczenia - ostatnie rejestratory w których nie nagrywano
    strumieni na dyski to te z kasetami VHS;)

    > Obecnie również
    > bywa, że ze względu na koszty się je stosuje.

    Jasne - to znajdź "analogowy" rejstrator, który byłby tańszy niż IP.
    Jeśli gdzieś się wkłada nowego analoga wygrzebanego z muzeum techniki to
    jako część zamienną, a nie ze względu na koszty.

    > Bo większość sklepów ma 2~3. Wejście, sala sprzedaży i kasa :-)

    I co z tego że większość? to dalej bardzo mały system.

    > Jak o mnie chodzi, to mogą sobie zapisywać, jak chcą.

    Ale opowiadasz bzdury jakoby zapisywały się jako niezależne klatki.

    > Wracając do kontekstu naszej dyskusji, to usunięcie fragmentu celowo
    > jest trudne i o to mi chodzi.

    Akurat w tym przypadku może być trudne z samej kamery (bo być może ze
    względu na specyfikację producent nawet takiej możliwości nei
    przewidział). Natomiast tylko sprzętowo. Bo dowodowo wystarczy, że
    policja stwierdzi, że nie ma pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi.

    > Nie było moim celem wyjaśnianie szczegółów
    > sposobu zapisu danych przez rejestratory, bo to sensu głębszego nie ma.
    A jednak nie powstrzymało cię to po raz kolejny przed pisaniem głupot i
    przekonywaniu wszystkoch dookoła, że ty jesteś fachowcem, a reszta się
    nie zna. Otóż po raz kolejny wyszedłeś na ignoranta.

    Shrek