  • Data: 2019-03-02 12:50:43
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2019 o 10:24, Shrek pisze:

    > Jest zapisywany strumień. Czasem w jakiśmś dziwnym formacie, ale
    > strumień a nie miliardy pojedynczych jpegów.

    No więc przyjmij do wiadomości, że mylisz się. Czasem z takiego
    "wyrwanego" dysku odzyskuje się jpg-i, tylko potem jest problem szybkim
    znalezieniem tego, którego szukasz, bo na dysku są losowo porozrzucane.

    > I co w związku z tym? Równie dobrze możesz mieć strumień o długości
    > zadanego czasu prealarmu.

    Mogę. Jeśli chcesz, to mogę Ci poszukać materiałów z tego kawłąka
    szkolenia dla ekspertów. To jest po angielsku, ale chyba gdzieś mam na
    dysku. Próbujesz znowu dyskutować z faktami. Może i to głupota, ale te
    rejestratory tak to zapisują.

    > To akurat się prosto naprawia.

    Ale musisz naprawiać. Te rejestratory są tak budowane, by latami bez
    konieczności serwisowania działały. Bywa, ze monitoring stoi lata, i
    nagle jest potrzebne kilka klatek.

    > Dokładnie tak samo - większość rejestratorów to zresztą jakiś linux.

    Ale raczej z poziomu pilota nie nadpiszesz sobie danych losowymi.
    Dlatego jest to inaczej.