  • Data: 2019-03-02 12:27:32
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > drugie, przekodowanie takich klatek z zadawalającą jakością wymaga
    > maszyny, którą taka kamerka zdecydowanie nie jest. Masz tam np. materiał
    > z 5h słuzby i co, kamera idzie w odstawkę na 10-50 kolejnych godzin bo
    > ma zrobić z tego film? Dla jasności, mówimy of HD. To już chyba więcej
    > sensu miałoby skopiować te pierdylion plików i robić konwersje na
    > maszynie zewnętrznej. Po trzecie, kamera do takich zastosowań prawie
    > nigdy nie będzie pracowała w trybie motion/zone detection bo jaki byłby
    > sens przy interwencjach? Policjant się rusza, delikwenci się ruszają.

    To jeszcze przekonaj do tego producentów rejestratorów. Nie będę się
    wdawał w Tobą w dyskusję na temat wyższości jednego rozwiązania nad
    drugim, bo to w świetle faktów nie ma sensu. Faktem jest, że
    rejestratory tak zapisują. Może dlatego, że te klatki można cyfrowo
    podpisać i do materiałów procesowych tak użyć bez konieczności ich
    "wyciąganiu" z filmu - ale to już moja sugestia, a nie wiedza.

    > Więc jeśli faktycznie macie takie kamery, które zapisują interwencje
    > klatkami do pojedynczyk plików to jestem w szoku. No chyba ze to jest
    > standardowy pal (720x576) i jakas bardzo stara kamera.

    Pisałem o dostępnych obecnie kamerach monitoringu. Nie mam zielonego
    pojęcia w jakim systemie zapisują te nasobne.

    > A to widzę mówisz o NVR/DVR. To przecież nie to samo co rejestrator
    > typu BWC, który się nosi.

    Przecież od początku piszę, że pisze o rejestratorach ogólnie. Kamery
    nasobne są wprowadzane w tej chwili i dopiero przy pierwszych sprawach
    wyjdzie, co mają w środku.