  • Data: 2009-07-08 16:38:21
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:e5436cb5-8bc2-43e8-8b85-c433f6e35415@37g2000yqp
    .googlegroups.com
    m...@g...com <m...@g...com> pisze:

    > Jakie przepisy masz na myśli ? Czy potrafisz wskazać przepis
    > zakazujący składania oferty skierowanej tylko do pewnej kategorii
    > osób ?
    Ty masz jednak kłopot z rozumieniem czytanego tekstu.
    Wyrażnie wyżej stoi, że nie ma zakazu.

    > Literówka
    Nie. Literówka to jak napiszesz udpa zamiast dupa.
    Tu jest brak kontroli nad pisanym tekstem.

    > Może. "Podstawą prawną" jest brak prawnego zakazu składania takiej
    > oferty.
    Już ci pisałem, ale widać niepotrzebnie, że czym innym jest oferta
    sprzedaży, a czym innym odmowa sprzedaży.
    Podałem też trop pozwalający to zrozumieć.
    Wróć jak ci się uda, bo w tych okolicznościach dyskusja staje się jałowa.

    --
    Jotte