  • Data: 2009-07-08 17:31:02
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał

    > A dlaczego mam podawac? To Ty twierdzisz, ze sprzedawca jest zobowiazany
    > do swiadczenia uslug.

    A Ty się z tym nie zgadzasz, więc po prostu pytam Cię, co wobec tego
    uważasz za świadczenie, do jakiego zobowiązany jest sprzedawca.

    > Przepis pochodzi z PRL-u.

    Ale obowiązuje nadal.

    > Tam sprzedawca nie prowadzil biznesu, tylko pelnil zaszczytna sluzbe. Ot,
    > wyjasnienie zagadki.

    ROTFL :)
    Ale jeśli Cię ten artykuł nie przekonuje, to jest jeszcze bardziej
    adekwatny do omawianej sytuacji - art. 135. Nie masz tam żadnych
    zobowiązań, świadczeń, więc interpretacja o niebo łatwiejsza.

    > Jesli zdecydowal sie na swiadczenie uslug, to zdecydowal sie na
    > swiadczenie uslug. Do niczego nie jest zobowiazany.

    Jest zobowiązany do świadczenia.
    Wg mnie jest nim świadczenie usług (http://tinylink.pl/komentarz).
    A wg Ciebie?

    > Podstawa prawna?

    Przecież cały czas o niej piszemy :-O

    > A dlaczego ma wyrejestrowywac? Zarejestrowanie dzialalnosci nie wymusza
    > wykonywania tej dzialalnosci.

    Ale wyrejestrowanie sprawia, że usługi przestają być świadczone zawodowo i
    ten artykuł nie ma już w takiej sytuacji racji bytu.

    > Ja przez pol roku nie swiadczylem uslug, wystarczylo, ze placilem ZUS i
    > podatek.

    No i super. Natomiast jeśli zacząłbyś świadczyć i odmówił komuś bez podania
    uzasadnionej przyczyny, to mógłbyś odpowiadać z tego właśnie artykułu.

    > Juz tlumacze. Wspomniany przez Ciebie art. Konstytucji tyczy sie organow
    > panstwa, a Art.135 i 138 pochodza wlasnie z PRL.

    No i co związku z tym? Po nowelizacjach KW obowiązują nadal.
    Pretensje, że istnieją możesz mieć do ustawodawcy, ale nie do mnie, że je
    przytaczam :)