  • Data: 2009-07-08 16:46:40
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał

    > O takich, do ktorych jest zobowiazany.

    Podaj zatem choć kilka przykładów takich świadczeń na rzecz konsumenta, do
    których zobowiązany jest sprzedawca warzyw.

    > Bzdura. Sprzedaje warzywa, bo chce.

    Przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem wyżej.

    > ROTFL :DDD Ty czasem czytasz to co piszesz?

    Ja tak, ale Ciebie już nie podejrzewam ;-)

    > Swiadczy uslugi, bo jest zobowiazany, a jest zobowiazany, bo swiadczy
    > uslugi. Dobre:)

    Wystarczy odrobina dobrej woli, by to zrozumieć.
    Zdecydował się na świadczenie usług w sposób zawodowy -> jest zobowiązany
    do świadczenia tych usług tak długo, jak długo to robi w sposób zawodowy.
    Zatem dopóki to robi, to ciąży na nim obowiązek.

    > Powiedzmy, ze rezygnuje ze swiadczenia uslug na widok czarnego. Pozniej
    > znow decyduje sie swiadczyc, hehe:)))

    I tak na 5 minut wyrejestrowuje DG albo zwalnia się z pracy? Dość
    karkołomna opcja.
    Podkreślam, że chodzi o _zawodowe_świadczenie usług, a nie wykonywanie w
    danej chwili, danej czynności (bo odnoszę wrażenie, że o tym piszesz).

    > No to nie pamietasz.

    Ale wytłumacz mi co mają przepisy z KC, KW czy Konstytucja do czasów PRL?