  • Data: 2009-07-08 17:05:47
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: KRZYZAK <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo <b...@o...eu> napisali:

    > Podaj zatem choć kilka przykładów takich świadczeń na rzecz konsumenta, do
    > których zobowiązany jest sprzedawca warzyw.

    A dlaczego mam podawac? To Ty twierdzisz, ze sprzedawca jest zobowiazany
    do swiadczenia uslug.
    Przepis pochodzi z PRL-u. Tam sprzedawca nie prowadzil biznesu, tylko
    pelnil zaszczytna sluzbe. Ot, wyjasnienie zagadki.

    > Wystarczy odrobina dobrej woli, by to zrozumieć.
    > Zdecydował się na świadczenie usług w sposób zawodowy -> jest zobowiązany

    Jesli zdecydowal sie na swiadczenie uslug, to zdecydowal sie na
    swiadczenie uslug. Do niczego nie jest zobowiazany.

    > do świadczenia tych usług tak długo, jak długo to robi w sposób zawodowy.
    > Zatem dopóki to robi, to ciąży na nim obowiązek.

    Podstawa prawna?

    > I tak na 5 minut wyrejestrowuje DG albo zwalnia się z pracy? Dość
    > karkołomna opcja.

    A dlaczego ma wyrejestrowywac? Zarejestrowanie dzialalnosci nie wymusza
    wykonywania tej dzialalnosci.
    Ja przez pol roku nie swiadczylem uslug, wystarczylo, ze placilem ZUS i
    podatek.

    > Ale wytłumacz mi co mają przepisy z KC, KW czy Konstytucja do czasów PRL?

    Juz tlumacze. Wspomniany przez Ciebie art. Konstytucji tyczy sie organow
    panstwa, a Art.135 i 138 pochodza wlasnie z PRL.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)