eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Subject: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 20 Oct 2019 23:14:59 +0200

    W dniu 20.10.2019 o 17:36, Wiesiaczek pisze:

    > Może masz odwrotne spostrzeżenia, ale prawda jest taka, że wtedy nawet
    > gdy upadł Ci papierek na chodnik to często ktoś Ci na to zwracał uwagę.
    > Jestem warszawiakiem i pisze o moim mieście, ale to raczej była reguła.
    > Zresztą ostatnio byłem na Białorusi i tam społeczeństwo pozostało z
    > manierami podobnymi do tych w PRL-u, wszedzie czystość, ład i porządek.
    > Uwierz, że to nie jest kwestia biedy czy słoików. Teraz każdy uważa
    > (może i słusznie?), że może nasrać na środku i nic nikomu do tego - jest
    > wolność i demokracja!
> [...]

    Bzdury opowiadasz. Pamiętaj że są jeszcze na tym świecie tacy, co komunę
    pamiętają. Za komuny może mniej ludzie śmiecili, za to generalnie syf
    był większy. Teraz to co naśmiecą to się po prostu sprząta. Kiedyś może
    i mniej śmiecono, ale potem te śmieci się po prostu walały po osiedlu.
    Byłem gówniarz i jak to gówniarz byłem w bandzie i mieliśmy bazę -
    zbudowaną na drzewie z tego co zebraliśmy w okolicy. Diluj z tym teraz;)
    No dobra - może ostatnio gabarytów śmieciarze nie odbierają;)

    --
    Shrek