eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie. › Re: Demolka w sklepie.
  • Data: 2005-12-15 19:22:55
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: "eNWu" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ad-hoc" <ad-hoc@usun_jesli_cos_mi_chcesz_przeslac.konin.lm.p
    l>
    napisał w wiadomości news:dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Z moją zonką postanowiliśmy zrobic świąteczny prezent rodzicom i kupić coś
    > z porcelany. Stoimy ogladamy, omawiamy i nagle ŁUBUDUUUU!!!! Klient
    > zawadził prawdopodobnie o jakiś garnek i kilka sztuk z łoskotem spadło na
    > ziemi. Szefowa sklepu na niego naskoczyła, że ma płacić za szkody. Klient
    > najpierw się opierał ale stopniowo miękł. Nie znam zakończenia tej histori
    > bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie czy klient w
    > takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy sklep nie powinien
    > zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?

    Byłem kiedyś świadkiem podobnej sytuacji w IKEI - wystarczyło zwykłe
    przepraszam klienta. Fakt, że towar był ryzykownie ułożony na stercie, ale
    inni oglądający jakoś nie mieli z tym problemu. Nieszczęśnicy (bo to była
    para starszych ludzi), którzy sprokurowali ŁUBUDUUUU !!! wyspowiadali się
    przed pracownikiem obsługi, dostali rozgrzeszenie i bez przeszkód oddalili
    się w siną dal.
    Wszystko więc zależy od podjścia do klienta.

    Pozdrawiam
    eNWu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1