eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie. › Re: Demolka w sklepie.
  • Data: 2005-12-16 12:19:10
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ad-hoc c`:

    > tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    > czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    > sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?

    Wiele zależy od okoliczności - np. jak ta cała porcelana była ustawiona.

    Jeśli ktoś np. ustawił chwiejną piramidę kieliszków, a ktoś zahaczył
    krawędzią płaszcza o jakiś spodni i wszystko się na niego zwaliło, to
    wręcz mógłby się domagać odszkodowania od sklepu.

    Jakby zaś zatoczył się na półkę i zwalił coś z tej półki - ewentualny
    spór wygrałby zapewne sklep.

    Tak czy inaczej warto mieć polisę OC - w razie czego użerać będzie się
    ubezpieczyciel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1