eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Re: Demolka w sklepie.
  • Data: 2005-12-15 19:58:12
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ad-hoc" <ad-hoc@usun_jesli_cos_mi_chcesz_przeslac.konin.lm.p
    l>
    napisał w wiadomości news:dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Z moją zonką postanowiliśmy zrobic świąteczny prezent rodzicom i kupić
    > coś z porcelany. Stoimy ogladamy, omawiamy i nagle ŁUBUDUUUU!!!! Klient
    > zawadził prawdopodobnie o jakiś garnek i kilka sztuk z łoskotem spadło
    > na ziemi. Szefowa sklepu na niego naskoczyła, że ma płacić za szkody.
    > Klient najpierw się opierał ale stopniowo miękł. Nie znam zakończenia
    > tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    > czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    > sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?
    >
    > Pozdrawiam
    Można jakiś towar uszkodzony /wybrakowany/ ustawić tak w sklepie, by
    klient go potrącił i zapłacił za stłuczony bubel. Bo jak udowodić
    sprzedawcy, że to był pełnowartościowy towar. Wartościowa rzecz byłaby
    dobrze chroniona.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1