  • Data: 2005-12-16 07:44:19
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację tylko w jednym - że "według Ciebie".
    > Samotnik

    Zacznijmy od .... początku. pytanie brzmiało:
    Czy sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na
    pułkach?

    ja dołożyłem do tego wymiar ciągów pieszych. Nie wiem czy wiesz, ale w 98 %
    sklepów mniejszych, rodzinnych nie jest przestrzegane prawo dotyczące
    szerokości ciągów pieszych. Powierzchnia wykorzystywana jest na maxa. Jeśli
    klient strącił towar z powodu niedotrzymania szerokości ciągu przez
    właściciela, to kto za to odpowiada ???
    Chyba nie klien?
    Nie klient zwraca uwagę, chociaż mógłby, właścicielowi sklepu, że nie
    przestrzega prawa.
    w związku z powyższym wąski ciąg pieszy mógł skutkować stratą właściciela.
    To właściciel powinien wkalkulować sobie straty wynikłe z w/w niedomagań.

    fart