  • Data: 2010-02-18 11:59:19
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd n...@n...problem ...

    > Nie jest ozdobnikiem. On ma dość istotne skutki prawne -- a że inne niż
    > myślałeś...?

    Rozumiesz do czego dąże?
    Skoro ma inne skutki, to moze warto było to jasno zapisać? Bo o jakich
    innych skutkach mówisz?

    No i nie chodzi o to co ja myslałem, tylko o to, co pomysli przecietny
    obywatel czytajac w miare prosta w swych zapisach umowe. Naprawde musi byc
    tak, ze nawet prosta umowa dotyczaca internetu ze wzgledu na jakies haki
    zapisane nie wporst nie moze byc zrozumiana przez normalnego człowieka i
    musi byc konsultowana z prawnikiem?

    Znacie ten dowcip o 1000 prawników na dnie oceanu...? :)