  • Data: 2010-02-19 07:50:35
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > Czyli w przypadku ceny:
    > Zakup towaru x wymaga zaplaty w wysokości 100zł.
    >
    > Czy zaplata 100zł jest warunkiem koniecznym zakupu, czy tylko zyczeniowym
    > zapisem sprzedawcy?

    Cały czas nie rozumiesz asymetrii tej sytuacji... Idziesz gdzie indziej
    i kupujesz to samo za inną cenę. Ba! Możesz się z tym sprzedawcą dogadać.

    Czyli twoje twierdzenie (zakup wymaga zapłaty) to logiczna i formalna
    brednia.

    W tym przypadku masz ofertę publiczną, czyli zdanie: JEŚLI zapłacisz TO
    zakupisz.

    > Ja w tej konkretnej sytuacji mam zdecydowanie.
    > Czy to smutne i swiadczy o mnie (bo rozumiem, ze taka była aluzja z twojej
    > strony) czy moze swiadczy o niejasnosci prawa - nie mnie to osądzac.

    Argh... Ileż można - to już nie jest kwestia prawa tylko zwykłej logiki
    zdań! Podstawy logiki! Ja to miałem na matematyce w liceum!