  • Data: 2010-02-19 06:59:21
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Primo: było to inaczej sformułowane.

    Jak?
    Domyslam sie:
    Wypowiedzenie oraz wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

    > Secundo: jeśli chcesz robić analogię z ceną, musiałoby to brzmieć
    > "jeśli złoży wypowiedzenie na piśmie, to rozwiąże umowę".

    Czyli w przypadku ceny:
    Zakup towaru x wymaga zaplaty w wysokości 100zł.

    Czy zaplata 100zł jest warunkiem koniecznym zakupu, czy tylko zyczeniowym
    zapisem sprzedawcy?

    > Smutne, że tak zwany "normalny" człowiek ma problem z odróżnieniem
    > implikacji od równoważności...

    Ja w tej konkretnej sytuacji mam zdecydowanie.
    Czy to smutne i swiadczy o mnie (bo rozumiem, ze taka była aluzja z twojej
    strony) czy moze swiadczy o niejasnosci prawa - nie mnie to osądzac.