eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    From: leon <l...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Date: Sun, 22 Apr 2007 19:42:27 +0200

    Dnia 22-04-2007 o 19:21:56 Arek <a...@e...net> napisał(a):
    > Jak nie dostaną wypłat tak.
    > Ale nie jak się wypłata spóźnia bo firmie brak środków.
    oni prace wykonali - ktos za usluge lub towar zaplacil wiec pieniadze sa

    > Osobiście byłbym za tym, żeby wyjechali wszyscy chcący pracować, a tu
    > zostały same lesery im podobne.
    wyjechali aby nie czekac na swoje pieniadze

    > Nie widzę bowiem innej szansy na uratowanie Polski niż uświadomienie
    > sobie przez leserów, pasożytów - rolnicy, górnicy i inni srolnicy - oraz
    > emerytów itd. , że zdechną z głodu bo pojawi się pokolenie, które już
    > nie godzi się na bycie ich niewolnikami.
    od emerytow to sie akurat odczep, wiekszosc uczciwie na swoje emerytury
    pracowala

    > Tak? I rzeczywiście zwolniłbyś się bo szef Ci nie zapłacił w terminie?
    tak - w koncu to ja obracam kasa wiec widze, ze pieniadze sa, a
    zapotrzebowanie
    na moja prace jest ogromne

    > Jak trzeba to czekają.
    to ci, ktorym brak alternawtywy

    > Uzbeków, Kazachów i Hindusów nie trzeba zatrudniać na lewo.
    > Tam nie ma chorych przepisów.
    to sie przeprowadz tam - na razie stosujemy sie do polski i jej przepisow

    > To błąd.
    podaj mi 5 argumentow dlaczego

    > I od tego się ma kartę kredytową.
    jasne ja nie wiedze potrzeby placic za nic bankom - bo do tego sie
    sprowadza

    --
    Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.