eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 18:46:58
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > To byłby ideał, a ten jest, jak wiadomo, niedościgniony. Najogólniej -
    > pracodawca jest zainteresowany maksymalną korzyścią z pracownika za
    > minimalną możliwą płacę; pracownik jest zainteresowany minimalnym
    > wysiłkiem wkładanym w pracę za jak największa pracę. I tej ogólnie
    > pojętej sprzeczności nic nie zniweluje. To przecież ekonomia.

    Ależ to kompletna bzdura.
    Jako pracodawca jestem zainteresowany jak maksymalna korzyścią z
    pracownika oraz jego *satysfakcją* z pracy w tym finansową.
    Ja chcę mieć w pracy pracownika zadowolonego z tego, że pracuje w
    firmie, bo od tego zależy wydajność firmy.

    Maksymalny zysk za minimalną kasę to brednie ideologii marksistowskiej
    o wyzysku itd.

    > Powtórzę poradę. Przeczytaj ustawę o ZZ i akty wykonawcze do niej, a
    > przekonasz się co ZZ mogą.

    Ale wyczarować kasy na pensje nie mogą.
    Zgadasz się z tym stwierdzeniem czy nie?

    > Czyżby? Jak nie, jak tak?

    Kluska nie siedział, masz złe informacje.

    > W piwnicy?

    Nie rozumiem Twoich drwin wobec tego człowieka.

    Grobelny został uznany niewinnym przez sąd, oczyszczony z zarzutów.
    Co - biorąc pod uwagę sytuację w naszym sądownictwie - stawia niebywale
    chwalebne świadectwo biorącym w tej rozprawie udział sędziom.

    Cieszy Cię to, że został zamordowany?

    > Nie przesadzaj, nie porównój się do Kluski, to jakby warzywniak na placu
    > z np. Tesco porównywać, kupa śmiechu.

    Najwyraźniej nie zdajesz sobie sprawy, z tego o czym piszesz.
    Sprawa Kluski to pikuś wobec naszej sprawy i jeśli już to jego sprawa
    odpowiada warzywniakowi na placu a nasza supermaketowi. :(

    > Ale z tym bandytyzmem służb państwowych to się po części zgadzam.

    Upss.. przynajmniej jedna sprawa, w której się zgadzamy.

    > Nie, dlaczego? A co, on mi łaskę jakąś robi?

    Wykazujesz się pogardą wobec osoby, z którą masz zamiar współpracować.
    Ja jakoś nie wyobrażam sobie ŻADNYCH dobrowolnych kontaktów z osobą,
    którą obdarzam pogardą. To jakiś samogwałt :(

    Arek

    --

    www.hipnoza.info