eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 17:50:12
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik leon napisał:
    > oni prace wykonali - ktos za usluge lub towar zaplacil wiec pieniadze sa

    Zapłacił? Gdzie płacą z góry ?

    > wyjechali aby nie czekac na swoje pieniadze

    A tam gadasz. Wyjechali bo tam żyje się łatwiej i lepiej zarabia.
    Nie ma aż tylu absurdów - jeszcze - co u nas, takiej upierdliwości
    urzędasów itd. itp.

    > od emerytow to sie akurat odczep, wiekszosc uczciwie na swoje emerytury
    > pracowala

    I co z tego? Zbankrutowali w 1988 roku. Ja jak zbankrutuję to nikt mi
    nic nie da, a wręcz przeciwnie.
    Cała obecna tragedia Polski wynika z tego, że im wtedy nikt twardo nie
    powiedział - dostaniecie tylko to co będzie ze sprzedaży państwowego
    mienia.

    Co do emerytów to nie jest złośliwość z mojej strony, tylko stwierdzenie
    oczywistego faktu, że nikt dłużej nie będzie się godził na oddawanie
    połowy zarobków na nich.
    Ludzie wyjadą tam gdzie nie będzie robić się z nich niewolników - na
    Zachód, albo do Indii nawet - albo się po prostu zbuntują. Kwestia
    czasu, jakiegoś pokolenia.

    > tak - w koncu to ja obracam kasa wiec widze, ze pieniadze sa, a
    > zapotrzebowanie na moja prace jest ogromne

    No ale w takim razie masz SPECYFICZNĄ pracę, prawda?

    > to ci, ktorym brak alternawtywy

    Nie sądzę.

    > to sie przeprowadz tam - na razie stosujemy sie do polski i jej przepisow

    Ale nie muszę. Mogę zarządzać nimi i firmą z dowolnego miejsca na
    świecie - nawet z plaży.
    A ich praca - czy tego chcesz czy nie - jest konkurencją dla pracy
    Polaków i jej utrudnianie w Polsce działa tylko na ich korzyść.
    Dla mnie jako pracodawcy jest to oczywiste, ciekaw jestem kiedy to
    zrozumieją pracobiorcy.
    Oczywiście zawsze mogą jak Ty, machnąć na to ręką i wyjechać, prawda?

    > podaj mi 5 argumentow dlaczego

    Wystarczy jeden - zapewnia bezpieczeństwo finansowe, zdolność płatniczą.

    > jasne ja nie wiedze potrzeby placic za nic bankom - bo do tego sie
    > sprowadza

    Ale to już zatrąca o ideologię :)

    pozdrawiam
    Arek