eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-22 18:09:19
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > Zostaw te nonsensowne teorie.
    > Sprawa jest prosta - w stosunku pracy biorą udział dwie strony o
    > sprzecznych w większości interesach.

    Hę? A mnie się wydawało, że jak najbardziej w zbieżnych.

    > Nie rżyj. Znasz przysłowie "poznać głupiego po śmiechu jego"?

    Nie znam.

    > Widzę. A czy ty ją widzisz i rozumiesz?

    Oczywiście jest - pl.soc.prawo a nie np: pl.sci.prawo

    > "Wyczarowanie" kasy na terminowe wypłaty to psi obowiązek pracodawcy.
    > Jeszcze nie zrozumiałeś?

    Powtórzę pytanie - to po kiego piszesz o związkach zawodowych?
    Pomogą pracodawcy wyczarować te pieniądze?
    Pójdą pikietować pod spóźniających się dłużników ?

    > Nie usiłuj, to śmieszne.

    Nic nie usiłuję, proszę Cię byś je wymienił.

    > Nie interesuje mnie (w tym momencie) czym takie przedsiębiorstewka są
    > dla tych ludzi poważne. Niejaki Bagsik posiedział zdrowo, Kluska takoż,
    > Grobelny skończył w piwnicy, to takie bardziej znane przypadki. To były
    > w swoim czasie "poważne" przedsięwzięcia. Ty swoje także uważałeś za
    > poważne. I co wyszło?

    Kluska nie siedział, Grobelny został uniewinniony, więc po co dajesz
    takie przykłady?

    Nie rozumiem też dlaczego - w przypadku Kluski jak i moim - czysty
    bandytyzm służb państwowych miałby stanowić o niepoważności naszych
    przedsiębiorstw?

    > Odwagę? Nonsensowne ujęcie. A po co?

    No cóż... to już wiemy, że dla niektórych odwaga to nonsensowne ujęcie.

    > Mam gostka szkolić za darmo?

    Gostka?
    Nie uważasz, że to obraźliwa nazwa wobec człowieka, który Cię zatrudnia?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com