  • Data: 2006-09-06 16:50:17
    Temat: Re: Ciaza maloletniej
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idiom napisał(a):

    > a ja odpowiem, jak Ty odpowiesz na moje:
    >
    > Jeśli seks (seks, nie - małżeństwo, jak słusznie zauważył PR) z dziewczyną w
    > wieku lat np 13-14 jest OK, to dlaczego jest zabroniony przez prawo?

    bo uznaje się, że chłopak dziewczyna w tym wieku nie jest dostatecznie
    rozwinięta emocjonalnie i może to wywrzeć zły wpływ.

    Czy przeprowadzono takie badania wśród kultur, które akceptują
    małżeństwa / współżycie od takiego wieku?

    > I mozemy w ten sposób ciągnąć ten wątek dowolnie ;) "ja odpowiem, jeśli ty
    > mi odpowiesz" - mój syn i jego rówieśnicy też tak się bawią...

    to szkoda że nie ma innych argumentów

    > Dlaczego uważasz, że jedna grupa narodowościowa powinna być faworyzowana
    > przez prawo?

    bo społeczna szkodliwosć czynu jest znikoma

    > I naprawdę uważasz, że utrzymywanie tradycyjnego modelu społeczeństwa (15
    > letnie matki, bez wykształcenia, bez możliwości usamodzielnienia się, do
    > końca życia skazane na życie jak ich matki, babki itd) jest słuszne ?

    daruje sobie resztę szlachetnego wywodu.
    a jesteś w stanie wykazać, że nowoczesny model jest lepszy.
    Czy one są szczęśliwe żyjąc w ten sposób czy nie?
    Czy w ogóle cię to interesuje?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911