  • Data: 2006-09-07 05:04:47
    Temat: Re: Ciaza maloletniej
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 06 Sep 2006 10:49:08 +0200, badzio wrote:

    > Ostatnio czytalem o przypadku wsrod Cyganow... chlopak tez nascie lat,
    > pod dwudziestke, malzonka duzo mlodsza, bodajze 15 i bawi dziecko.
    > Przychodzi bodajze pracownik socjalny, Cygan przedstawia mu swoja
    > 15letnia zone i dzidziusia, pracownik sobie liczy ze w takim razie
    > malzonka miala 13-14 lat w chwili zaplodnienia a zatem popelniono
    > przestepstwo. Efekt - zgloszenie popelnienia przestepstwa, chlopakowi
    > grozi wiezienie

    Ok, to caly watek dotyczacy Cyganow juz sie rozwinal;) ale poszedl
    troche w innym kierunku niz chcialem...

    Znajoma twierdzi ze chlopak sie wywinie, bo jest z dobrej rodziny i
    jakos to wszystko poprzestawiaja tak, zeby bylo OK.
    Ja sie tylko zastanawiam czy da sie jakos to "poprzestawiac" w swietle
    prawa, czy jak chlopak nie pojdzie siedziec to tylko dlatego ze ktos
    gdzies ladnie posmarowal...

    Jesli chodziloby o sam stosunek, gwalt, to zawsze mozna kobiete
    naklonic do zmiany zeznan i dowodow by nie bylo... natomiast tu dowod
    ma ok 50cm wysokosci i wazy jakies 3kg :) I nie da sie go nie zauwazyc
    bo wydaje z siebie intensywne dzwieki ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz