  • Data: 2006-09-06 19:59:12
    Temat: Re: Ciaza maloletniej
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:edn8o3$90o$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > też błąd w argumentacji, zupełnie inna kultura i wychowanie :)

    no, tu się też różnimy

    jeśli ja uważam coś za złe dla mojego syna, to uważam to za złe również dla
    cudzych dzieci - i kontekst kulturowy nie ma znaczenia; kontekst kulturowy
    ma dla mnie sens w kwestiach dotyczących jedzenia, ubrania, ale nie tych,
    które dotyczą ograniczania wolności jednostki.

    > proponuję zakończyć, w zasadzie wyjaśniłem już o co mi chodzi i pewnie
    > zostaniemy przy swoich stanowiskach.

    Zapewne :)

    tym bardziej należy skończyć, że jak zauważyłam w poprzednim moim poście,
    "język mi się plącze" i już nie za bardzo po polsku piszę ;)

    pozdrawiam, miłej nocy

    Monika