  • Data: 2006-09-06 17:35:37
    Temat: Re: Ciaza maloletniej
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:edn0g2$hn7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > owszem, z uwagi na porównanie

    Błąd w rozumowaniu.

    Nie porównywałam, tylko zastanawiałam się jak daleko można argumantację "to
    taka kultura" pociągnąć.

    Czy kultura powinna tłumaczyć tylko kradzież, seks z nieletnimi czy może
    dalej.

    > moje oczywiście.
    > Czy ty przedstawiasz w dyskusji zdania kogoś innego?
    > To dopuść go do komputera.

    Ufff... Bo już się przeraziłam, że to obowiązujące orzecznictwo. Wszak
    rozmawiamy na grupie prawnej, a ja nie jestem na bieżąco ;)

    > i ponieważ dla nas to jest normalne, a my mamy siłę państwa, to wsadzimy
    > ich do więzienia.
    > Dla ich dobra.

    Dla dobra tych kobiet. Które nie mają okazję sprawdzić czy inny życie im się
    podoba

    No, dobra, zamieńmy sytuację. Mamy 13-letniego chłopca i 20 letnią kobietę.
    Chłopiec zawiera związek małżeński z ową kobietą. W momencie ślubu traci
    możliwość samostanowienia o sobie - nie uczy się, nie ma własnego majątku,
    nie ma perspektyw itd. Przypadkiem ten chłopiec jest twoim synem.

    Czy taki układ podobałby Ci się ?

    Monika