  • Data: 2006-09-06 17:01:00
    Temat: Re: Ciaza maloletniej
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:edmu93$q66$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to szkoda że nie ma innych argumentów

    To Ty zacząłeś ze śpiewką "odpowiem, jak Ty odpowiesz" :D

    > bo społeczna szkodliwosć czynu jest znikoma

    Hmmmm... czyje to zdanie ?

    > daruje sobie resztę szlachetnego wywodu.
    > a jesteś w stanie wykazać, że nowoczesny model jest lepszy.
    > Czy one są szczęśliwe żyjąc w ten sposób czy nie?
    > Czy w ogóle cię to interesuje?

    Uuuuu... za moment przeczytam, że feminizm jest zły, a najpiękniej było w
    czasach, gdy kobiety nie miały swojego zdania, swojego majątku, nie mogły
    się kształcić i w całości zależały od męskiego opiekuna...

    A teraz wykazuję, że nowoczesny model jest lepszy dla kobiet.

    Jest lepszy, bo mogą się kształcic, same decydować o swoim życiu, mogą
    wybierać czy chcą mieć dzieci. Mogą decydować o tym, z kim spędzą życie.

    Czy one są szczęśliwe czy byłyby szczęśliwsze żyjąc tak jak inne trudno
    powiedzieć. Oczekujesz, żeby ktoś, kto nigdy nie jadł kaszy manny
    stwierdził, że mu smakuje lub nie? Zapewne część po spróbowaniu powie że mu
    nie smakuje a część - że tak.

    Zapytaj współczesną Polkę czy chciałaby żyć jak cyganka... Czy byłaby
    wówczas szczęśliwa....

    Ale w jednym mogę się zgodzić. Nowoczesny model życia byłby na pewno
    gorszy - dla cygańskich mężczyzn.

    Nie mówię o radykalnym feminiźmie. Mówię o tym, co dla nas jest normalne, a
    w kulturze cygańskiej - nie.

    Monika