  • Data: 2007-09-01 14:23:18
    Temat: Re: CBA
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fba2t5$htt$2@inews.gazeta.pl...

    > Do czego?

    do popelnienia przestepstwa (byl juz o tym watek)

    > Też zwolennikiem Ziobry nie jestem, tym nie mniej nijak z powyższego nie
    > wynika, że on popełnił jakiekolwiek przestępstwo. Informację miał prawo
    > przekazać każdej osobie posiadającej stosowny certyfikat bezpieczeństwa,
    > o ile wiązało się to z wykonywanymi przez nią obowiązkami służbowymi.

    ale przekazanie informacji moze sie odbyc wtedy gdy jest to NIEZBEDNE, a
    na pewno nie jest niezbedne przekazywanie informacji co kto jak i
    dlaczego, wystarczylo powiadomic ze odpowiednie sluzby dokonaja zarzymania.

    > A z czego ty wynika Twoim zdaniem?

    no nie z tego co zapodam :)

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał