  • Data: 2007-09-01 21:03:02
    Temat: Re: CBA
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fbcbrg$mk8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
> [...]
    > informacja, że od tego i tego dnia od godziny tej i tej będziemy w tym
    > rejonie prowadzić działania. Koordynatorem jest Iksiński tel. .... .
    > Wówczas, jak dyżurny otrzymuje zgłoszenie o biegających kłusem kowbojach,
    > to dzwoni do Iksińskiego i pyta, czy to jego ludzie ganiają tam. Jak nie
    > to pacyfikuje (zresztą zawsze uprzedzając mimo wszystko "pacyfikatorów",
    > że tam jakieś inne służby z bronią są, by się nie postrzelali na wzajem
    > gdyby Iksiński był indolentem. Tu nic więcej nie potrzeba, ale i jest to
    > jednocześnie niezbędne minimum bez którego może dojść do nieszczęścia.
    Wystarczy, że by w okolicy otworzono nowe centrum handlowe, i już mogą być
    kłopoty z kontaktem telefonicznym ( bo gawiedź będzie pytała się stryjków i
    cioć, ile ma tych laptopów po tysiąc pięćset kupić ). Sam przynajmniej kilka
    razy byłem w przykrej sytuacji, bo się przeciążyła sieć. Przynajmniej dwa
    razy padł pobliski BTS i zostałem bez łączności. Nie wiem, czy służby mają
    inne środki łączności poza GSM, ale na tym że ktoś zadzwoni do kogoś na
    komórkę nie budowałbym gwarancji bezpieczeństwa ludzi.
    Zatrzymanie, zorganizowane przez sprawną ekipę trwa tyle czasu, że wybranie
    numeru telefonu i zestawienie połączenia przy tym to całą wieczność. Nie
    znam się na tym, ale służby typu BOR chyba nauczone są reagowania w ułamkach
    sekund - inaczej byłyby raczej mało przydatne.