  • Data: 2007-09-02 11:54:55
    Temat: Re: CBA
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@l...pl> napisał
    >
    > Ma prawo to robić w pewnych sprawach i przypadkach, nie osobach.

    i to kiedy juz wiadomo ze w przeszlosci byly popelniane przestepstwa a
    ta prowokacja ma na celu dojscie do tego kto tych przestepstw sie
    dopuszcza. Tutaj nie ma ani jednego ani drugiego.

    > No nie wiem czy to takie jasne. Jeśli taka wiedza wchodzi w zakres
    > sprawowanych zadań i jest komuś niezbędna, a on ma prawo dostępu do
    > informacji niejawnych i przekazaywanie tej konkretnej informacji związane
    > jest z prawanymi działaniami organu, w którym ta osoba pełni funkcję, to
    > sądze, że może być oficjalnie informowany.

    tu chodzi o Kaczmarka. Robert napisal co wystarczylo zrobic by ochrona
    BORu nie zastrzelila
    funkcjonariuszy Centralnego Biura Antyopozycyjnego(?), do tego nie
    trzeba bylo w tajemniczac Kaczmarka w te sprawe, wiec tutaj warunek
    koniecznosci (ktory zezwala na informowanie innych) nie jest spelniony,
    a pamietajmy ze na ostatniej zenujacej konferencji Show ministra (gdzie
    przyznal ze ma haki na liderow PO i SLD , czyli potwierdzil zarzuty
    Kaczmarka) ow minister powiedzial ze wlasnei z tego powodu Kaczmarek
    został powiadomoniony co mialo rzekomo przekonac dziennikarzy ze dzialal
    zgodnie z prawem. Zalozyc sie moge ze nie tylko z tego powodu ale tak
    czy siak potrzeby takiej nie bylo, i wynika z tego ze pierwotnym zrodlem
    bezprawnego przecieku byl "byly minister baron PiSu Zbigniew Z." .

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał