  • Data: 2007-09-01 18:37:52
    Temat: Re: CBA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fbbskh$1t0$1@inews.gazeta.pl...

    > do popełnienia przestępstwa (byl juz o tym watek)

    Przemek! Zlituj się nade mną :-) Nie będę wszystkich wątków analizował w
    celu wydedukowania, o który Ci chodzi.

    > ale przekazanie informacji moze sie odbyc wtedy gdy jest to NIEZBEDNE, a
    > na pewno nie jest niezbedne przekazywanie informacji co kto jak i
    > dlaczego, wystarczylo powiadomic ze odpowiednie sluzby dokonaja
    > zarzymania.

    Nie wiem w jakim zakresie przekazał te informacje, więc nie zajmę
    stanowiska w tej sprawie. Generalnie nawet o tym, że mają zamiar
    zatrzymywać nikogo nie musieli informować. W zupełności wystarczyła
    informacja, że od tego i tego dnia od godziny tej i tej będziemy w tym
    rejonie prowadzić działania. Koordynatorem jest Iksiński tel. .... .
    Wówczas, jak dyżurny otrzymuje zgłoszenie o biegających kłusem kowbojach,
    to dzwoni do Iksińskiego i pyta, czy to jego ludzie ganiają tam. Jak nie to
    pacyfikuje (zresztą zawsze uprzedzając mimo wszystko "pacyfikatorów", że
    tam jakieś inne służby z bronią są, by się nie postrzelali na wzajem gdyby
    Iksiński był indolentem. Tu nic więcej nie potrzeba, ale i jest to
    jednocześnie niezbędne minimum bez którego może dojść do nieszczęścia.