  • Data: 2007-09-01 21:56:36
    Temat: Re: CBA
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fbclbq$1hq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Termin "falandyzacja prawa" jest Ci znany? Nie twierdzę, ze w tym wypadku
    > gość nie ma racji, ale rad byłbym poznać rzeczowe argumenty.
    Ja również jestem ciekaw argumentów. Ale zanim znów go usłyszę, być może
    wypowiadającego się szerzej, chciałem znać opinię innych osób. Dlatego
    chociażby, że uważany jest on jako "mający klasę" i "fachowiec", a ja nie
    przepadając za nim ani jego opcją mogę być nieobiektywny ;)

    Pozdrawiam

    Marcin [3M]