  • Data: 2007-09-02 11:02:35
    Temat: Re: CBA
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@l...pl> napisał
    > 1) CBA nie ma prawa stosować prowokacji wobec pewnych osób?

    Ma prawo to robić w pewnych sprawach i przypadkach, nie osobach.

    > 2) O działaniach CBA może wiedzieć WYŁĄCZNIE Prokurator Generalny?

    No nie wiem czy to takie jasne. Jeśli taka wiedza wchodzi w zakres
    sprawowanych zadań i jest komuś niezbędna, a on ma prawo dostępu do
    informacji niejawnych i przekazaywanie tej konkretnej informacji związane
    jest z prawanymi działaniami organu, w którym ta osoba pełni funkcję, to
    sądze, że może być oficjalnie informowany.