eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-25 06:57:53
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co jeśli wyjedzie z Wawy na drugi dzień po głosowaniu, albo przyjedzie
    > do Wawy dzień po?

    A co jeśli mieszka od 20 lat w warszawie i chce głosować we sfornych
    gaciach?

    > A w sprawach np. takiego TPN to tylko kozice i Alojzy
    > Świstak?

    No ale dlaczego niby ja mieszkający w warszawie, miałbym głosować na
    wójta sfornych gaci? I na odwrót?

    > No tak, 11 milionów dupy nie urywa :) Nie, no to nie róbmy lepiej nic :)

    No ale jak już ustaliliśmy to nie jest tak, że jak nie zablokujesz RT to
    te 11 milionów zostanie z miejsca kacapami a jak odetniesz to nagle
    pokochają wartości demokratyczne.

    > Nikomu rozsądnemu się to zapewne do końca nie podoba, pytanie czy w
    > związku z tym lub z tamtym... co niby zrobić?

    Robić z sensem. Dopóki nie mamy stanu wojny albo wojennego od takich
    rzeczy powinien być sąd a nie minister po uważaniu. Skoro z aresztami
    się daje (a i tak są nadużywane), to pozbawienie wszelkich praw, łącznie
    z konfiskatą wszelkich środków finansowych tym bardziej.

    A nie że ABW stwierdza, że sieć sklepów zagraża bezpieczeństwu
    wewnętrznemu, minister to klepie i po prostu zamyka. Skoro tak, to jest
    w miarę oczywistę, że przy następnych prostestach komendant policji
    zgłosi julki i już - wszystkie pozamykają, fundusze julkowe zdefraudują,
    uczestników prostestów uznają za terrorystów. Ale nie przecież naczelnik
    by tak nie zrobił... prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!