eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-25 07:37:00
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A gdzie leży granica gdzie kończy się partyzantka a zaczyna terroryzm
    > jak cię najadą i walczysz o własną wolność i niepodległość?

    No MZ tego sie nie da tak uogólnić.

    > Zwykle jest to tak, że strona "partyzancka" deklaruje po prostu walkę z
    > okupantem wszelkimi srodkami:P

    Racja nie jest jakoś specjalnie związana z typem formacji wojskowej :)

    > Nie sądzę, żeby polscy partyzanci i niemieccy okupanci deklarowali
    > podobne wartości:P

    No ale tak chciałem bardziej współcześnie :) Kacapy i nie-kacapy jakby
    deklarują, nie?

    > No dobra - to jak banujemy żydowskie media, czy popieramy okupację
    > palestyny?

    No za mało wiem ntt w tym tych mediów aby Ci odpowiedzieć. CO do zasady,
    jeśli to kłamliwe gadzinówki to blokój :)

    --
    Marcin