eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-27 07:19:11
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mają podówjne obywatelstwo, to dlaczego nie.

    Nie kwestionuję tego, że mogą ale to czy powinni mieć. Moim zdaniem nie.
    Nie mieszkasz - nie głosujesz. Zresztą tak jak pisałem - "hamerykany"
    powinny mieć akurat obwatelstwo odbierane z automatu.

    > To tak jakbyś stwierdził, nie mieszkasz w swojej chałupie, nie możesz o
    > niej decydować.

    O swojej chałupie możesz decydować. Ale na wójta/burmistrza/prezydenta
    powinieneś głosować tam gdzie mieszkasz (a najlepiej tam gdzie płacisz
    podatki). Część polaków urodziła się na przykład w lwowie czy wilnie,
    ale tam nie głosują - chyba rozsądne:P

    > Są faktycznie sytuacje gdzie ludzie nie mają żadnych
    > więzi, ale obywatelstwo to pewne prawa (i zobowiąznia) będące efektem
    > posiadania pewnych więzi, rodzinnych, historycznych.

    A jakie masz zobowiązania, jak się na stałe wyprowadziłeś?

    > A jeszcze weź pod uwagę, że część osób emigruje z powodu włąśnie rządów.

    No to piszę o tym, że jest to pewien problem.

    > Pisia nie pisia, chyba jedyna w skutecznym zabanowaniu ad hoc.

    Tak jak pisałem - skoro areszt sąd ogarnia, to niech i tu sąd się
    wypowie. Problem nie jest techniczny, bo skoro o areszcie da się orzec w
    48 godzin, to i tu dadzą radę - skala mniejsza. Problem jest taki, że
    sąd mógłby dojść do wniosku, że sklep z nartami nie jest jednak
    organizacją terrortystyczną i bezpieczeństwu wewnętrznemu kraju nie
    zagraża - a abw się z putinem na łby zamieniło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!