eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-27 02:34:28
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie dzwonię, ale źle rządzą:P U nas i tak czaszkowski wygra, to ja bym
    > chciał móc zagłosować na burmistrza zakopca:P No ale nie mogę, bo
    > mieszkam w warszawie. Zresztą dlaczego zamiast - hamerykanie głosują i
    > na swojego i na naszego prezia:P

    Jak mają podówjne obywatelstwo, to dlaczego nie.

    > Z punktu widzenia globalnego, władze polski są lokalne. IMHO - nie
    > mieszkasz w polsce nie powinieneś mieć prawa głosu. Choć jak pisałem - z
    > drugiej strony jak wszyscy mądrzejsi wyjadą i zostanie sam suweren...

    To tak jakbyś stwierdził, nie mieszkasz w swojej chałupie, nie możesz o
    niej decydować. Są faktycznie sytuacje gdzie ludzie nie mają żadnych
    więzi, ale obywatelstwo to pewne prawa (i zobowiąznia) będące efektem
    posiadania pewnych więzi, rodzinnych, historycznych. Sama zmiana
    miejsca zamieszkania nie wystarcza aby je zerwać.
    A jeszcze weź pod uwagę, że część osób emigruje z powodu włąśnie rządów.

    > Pisia logika - robimy coś bez trybu i niech się odwołują - może kiedyś
    > wygrają. Byłby problem gdyby miał to najpierw klepnać sąd? Z aresztami
    > dają radę. Przypomnę, że państwo ma działać w granicach prawa a nie na
    > zasadzie dresiarza z bramy - ja sobie będę rozboje robił a jak ci się
    > nie podoba to idź do sądu.

    Pisia nie pisia, chyba jedyna w skutecznym zabanowaniu ad hoc.

    --
    Marcin