eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-26 02:48:42
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Da się - z grubsza nasi są bojownicy a ci źli to terrorytści.

    A jeśli nie są?

    > Dlatego pisałem, że to czy są bojownikami czy terrorystami zależy
    > głównie od tego po której stronie walczą.

    E-e.

    > Znaczy masz na myśli, że i jedni i drudzy chcą uwolnić ukrainę od faszystów?

    Takie same wartości, nie zabijamy ot tak sobie cywilów, nie napadamy
    pod kłamliwym pretekstem na inne kraje, nie kłamiemy w mediach... takie
    tam.

    > Ale tu nie chodzi o moje zdanie, tylko skoro blokujemy propagandę

    Nie, tu chodzi o moje :) Zapytałeś, czy ich zamknąć, a ja nie wiem, bo
    mam raczej płytkie pojęcie o tym konflikcie i o tym co tam też wypisuje
    izraelska prasa. Jeśli kłamią i manipulują w celu podburzenia przeciwko
    Palestyńczykom, to powinno się ich zamknąć jak RT.

    > ruskich co popierają okupację ukrainy to czemu nie izraela okupującego
    > palestynę? Masz tu - nawet cnn pisze że się nieładnie bawią -
    > https://edition.cnn.com/2022/05/24/middleeast/shiree
    n-abu-akleh-jenin-killing-investigation-cmd-intl/ind
    ex.html

    No nieładnie, ale nikt nie chce zamykać RT bo Putin się też bawi
    nieładnie, a dlatego, że RT mu w tym pomaga.

    > Jak równo to równo - okupanci i zbrodniarze:P Tym bardziej że minister
    > spraw zagranicznych izraela jest jednoznacznie antypolski, pierdolił o
    > polobozach, więc powód jest. W zasadzie powinien być persona non grata w
    > polsce. No ale jak żydzi to "mondrzejsze o tym nie wspominać, bo to
    > wcale nie podobna jest". Można by nawet pomyśleć o zabanowaniu
    > antysemitów, tak jak i szurów:P

    W normalnych okolicznościach to powinien być persona non grata. W
    obecnych, gdzie pewnie 2/3 pisowskiego rządu ma na koncie podobne, lub
    lepsze wystąpienia, się chyba nie da.

    --
    Marcin