eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-26 02:37:21
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Miałem dziewczynę w zakopcu - mogę?

    Jak uważasz, że tam źle rządzą i nadal do niej dzwonisz po pijaku, i
    chcesz poświęcić swój głos, to czemu nie? :)

    > I papierz polak mówł, że góry som pienkne:P

    Nosam widzisz.

    > PKP jest wspólne, linia z krakowa ma jakieś 100km - jestem posiadaczem
    > 3cm bieżących torów:P

    Zasadniczo to mi się wydawało, że mówisz ogólnie o prawie do
    głosowania, niekoniecznie w wyborach lokalnych, a dałeś po prostu taki
    przykład. W przypadku wyborów lokalnych o tyle sytuacja się zmienia, że
    mogłaby wystąpić poważna dysproporcja w ilości głosów.

    > Nie sądzę. Sądzę, że to nie jest coś co można zmienić w pół roku.

    I dlatego nie należy nic robić?

    > Jakoś z aresztami tymczasowymi sądy dają radę?

    Alechyba nie specjalnie dają w kwestiach prawa administracyjnego gdzie
    stroną są duże firmy z kupą prawników.

    To do Strasburga.

    --
    Marcin