eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-25 18:50:01
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech głosuje jak ma w tym jakiś interes lub nie.

    Ale czemu ma głosować jak ma jakiś interes lub nie? Jak tam nie mieszka
    to nie powinien mieć możliwości głosowania w wyborach władz lokalnych.

    > Rozważania tym
    > bardziej iluzoryczne, że frekwencją wyborczą to się zwykle nie ma u nas
    > co chwalić.

    Tym bardziej powinni głosować tylko ci, co tam mieszkają.

    > Bo się tam wychowałeś, bo masz tam rodzinę,

    Miałem dziewczynę w zakopcu - mogę?

    > bo uważasz że to piekne

    I papierz polak mówł, że góry som pienkne:P

    > bo posiadasz akcje lokalnego pegieeru,

    PKP jest wspólne, linia z krakowa ma jakieś 100km - jestem posiadaczem
    3cm bieżących torów:P

    > i zalezy Ci zeby było dobrze
    > rządzone,

    No własnie - dlatego uważam, że trzeba zakopcem dobrze zarządzać a
    górale robią to źle - możemy ustalić, że warszawka będzie głosować na
    burmistrza zakopca, bo mamy w tym interes?

    > Część tak.

    Nie sądzę. Sądzę, że to nie jest coś co można zmienić w pół roku.

    > I trwałoby to z 10 lat aż do wyczerpania wszystkich mozliwych instancji.

    Jakoś z aresztami tymczasowymi sądy dają radę?

    > Nie ma drogi odwołania?

    No nie ma. Sklep z nartami stanowi zagrożenie bezpieczeństwa
    wewnętrznego i po prostu dostaje bana i zajmujemy wszystkie aktywa -
    minister kazał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!